Referendumul si turmentatii

Asa cum am spus in nenumarate randuri oriunde am apucat eu sunt apolitica. Nu tin nici cu unii nici cu altii. Eu tin cu mine, cu familia mea, cu nevoile si cu dorintele noastre. Atata timp cat pot duce o viata decenta nu ma intereseaza cine e la putere. Cand romanului e bine culorile nu au nicio valoarea, doar oamenii din spatele lor.

Saptamana trecuta a fost una foarte grea. Toata lumea ragnea peste tot de marele referendum. Ba ca-i bine, ba ca-i rau, ba ca-i lovitira de stat, ba ca nu-i constitutional….si asa mai departe. Pe mine n-au obosit groaznic toate astea.

Cum vad eu lucrurile? Ca marinarul ala drojdier mi-a demonstrat ca nu ma poate reprezenta in lume si ca nu poate face nimic pentru mine pentru a avea un trai mai bun. Acu’ ceva vreme spunea ca “cui nu-i convine sa plece afara”. Nu ba curvarule! NU VREAU SA PLEC! Vreau sa traiesc in tara pentru care strabunicii mei s-au jertfit pe front. Vreau sa traiesc in tara in care bunicii mei au trudit pe campuri. Vreu sa traiesc in tara in care parintii mei eu luptat pentru libertate si democratie! Vreau sa muncesc si sa traiesc in tara asta, pentru tara asta. Nu pentru tine si curvele din jurul tau (de ambele sexe a se intelege). Mi-e rusine ca suntem reprezentati in Europa de pitipoanca ta analfabeta si de oierul tarii!

Acuma nici cu Ponta si Antonescu nu m-as lauda. Nu cred ca sunt capabili nici ei de lucruri marete, dar macar e o raza de speranta. E ca si cum ai manca zile la rand o mancare care iti face rau. Iti face rau, o schimbi.

Eu am fost la vot. Si nu mi-e rusine sa recunosc ca am votat PENTRU demiterea gunoiului ala cu toate ca eram sigura ca nu va fi demis. Este parerea mea, este dorinta mea si este, mai presus de orice, DREPTUL MEU LA O PARERE.

Iar cei care nu au fost la vot nu au dreptul sa-si dea cu parerea nici acum nici alta data pentru ca dragilor NU AVETI O PARERE! Daca voi considerati ca nu va pot reprezenta nici unii va puteati anula foarte frumos votul….asa vi l-au furat altii. Felicitari!

Toate cele bune tuturor.

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

