Vai ce catastrofa!

De cateva zile incoace intreaga presa mai mult sau mai putin mondena vuieste o veste SOC: “minunabila” Kristen Stewart l-a inselat pe Rob. Unde, cum si cu cine e irelevant din punctule meu de vedere.

Pe mine ma bucura tare mult ca a facut-o pentru ca prea multi admiratori au cazut parada acestei povesti de “iubire”. Din punctul meu de vedere realtia acestor actori a fost una fabricata pentru marketing. Ca sa mai vina alde privitorul si la celelalte filme din seria cu vampiri vegetarieni (da!da! stiu ca nu erau vegetarieni!).

Inca ma surprinde cat de multi oameni o admira pe duduia asta. Pe langa faptul ca nu e o frumusete (1. acum inteleg de ce nenea regizoru’ i-a dat rolul in Alba ca Zapada 🙂 2. Si in ce Univers e oamenilor duduita asta mai frumoasa decat Charlize Theron?????????????) are si zero talent actoricesc. Pentru ce-i ce se vor simti ofuscati de aceste cuvinte trebuie mentionat ca am vazut si alte filme cu ea (Snow White e programat pentru weekend) si in niciunul nu a spus absolut nimic! Am avut mare noroc ca am citit saga Twilight inainte sa vad filmele. Kristen a macelarit la propriu personajul Bella Swan.

Dar, ma rog, fiecare cu preferintele lui. Pe scurt mie femeia asta nu-mi place din niciun punct de vedere si ma bucura tare mult ca a spulberat mitul asta cu iubirea care transcende filmul.

Iar pentru restul lumii atat de devastata de aceasta veste am niste news-flash: copiii inca mai mor de foame in Africa, cancerul nu a fost inca invins, iar padurile (mai mult sau mai putin amazoniene) sunt in continuare puse la pamant cu pretul sanatatii noastre.

Ma gandesc ca sunt lucruri mai importante la care sa va ganditi…

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

One Response to Vai ce catastrofa!

  1. blueroses says:

    Si mie mi-au placut mai mult cartile, filmele sunt tare slabute, in mare parte ‘datorita’ si ‘gratie’ astor 2 ‘porumbei’. In carte Bella nu se considera frumoasa (ca e subestimare sau sinceritate), dar toti ii vad pe Cullen-i ca fiind frumosi – in film sunt doar ciudati 🙂
    Si da, ai dreptate, lumea nu se invarte dupa astia, dar uite asa mai scapa si brangelina un pic 🙂
    Si-am zambit nitel si mi-am propus sa reiau un pic Twilight, asa ca mi-ai adus aminte 🙂

Leave a Reply

