Povestile copilariei

Nu stiu ce am in multima vreme, dar am devenit grozav de melancolica. Tot mai des ma gandesc la copilarie…si Doamne ce copilarie frumoasa a fost!

De pe la 7 ani, de primavara si pana toamna petreceam fiecare weekend (plus inca cateva saptamani vara) la tara, intr-o localitate buzoiana.

Se intelege deci ca acum 20 de ani nu aveam in batatura calculator, tablete si internet. Aveam un televizor sport care prindea numai TVR 1 si un pick-up cu radio.

Si acum imi tresalta inima cand ma gandesc cu cate pasiune am ascultat discurile de vinil cu povesti iar si iar si iar…

Povestile mele preferate erau Craiasa Zapezii, Nils Holgersson, Capitan la 15 ani si inca o poveste al carui nume nu mi-l amintesc (cu toate era preferata nr.1) cu niste pusti de generala care se intalneau intr-un subsol sa-si faca echipa de fotbal (daca ii suna cuiva cunoscuta poveste sa-mi spuna si mie titlul 🙂 ). Aveam mai multe discuri, dar astea erau in heavy-rotation 🙂

Dupa aceea, in fiecare duminica dimineata aveam teatru radiofonic pentru copii. Un alt deliciu….mai ales in diminetile mai reci cand nici nu ma dadeam jos din pat pana nu se termina povestea.

Dar de diafilme isi mai aminteste cineva? Doamne cat l-am chinuit pe Razvan…il puneam mereu sa-mi citeasca. Apoi m-am facut mai mare (si mai putin puturoasa) si le citeam singura. Tin si acum minte cat de ofticata eram ca vecina de la 6 avea o cutie de pantofi plina cu diafilme pe cand noi doar cateva.

Sunt sigura ca peste ani, cand le vom povesti copiilor nostri toate acestea vor trai cu senzatia ca noi ne-am nascut undeva in epoca de piatra.

Dar copilaria mea a fost minunata! Si nu as schimba-o cu nicio evolutie tehnologica din prezent!

UPDATE:

Nu ma pot abtine….hai sa ascultam Greuceanu 🙂

 

Update 26.07.2012

Gratie sapaturilor lui Razvan (da, la fel ca mine, nu se lasa pana nu afla) am gasit faimosul disc:

Vijeliosii de Eugen Barbu si Constantin Teodori

Acum….il are cineva in format mp3? 🙂 Cotizez nu-i bai 🙂

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

One Response to Povestile copilariei

  1. simonacriste says:

    eu aveam acces la diafilme doar la gradinita…saracu bunicu trebuia sa inventeze povesti pentru mine:))

Leave a Reply

