Ben nu-mi citeste blogul

Zilele trecute am constatat ca sotul meu nu-mi citeste blogul. M-am amuzat teribil pentru ca, desi ii spusesem in nenumarate randuri, a fost oarecum surprins.

Nu am luat-o ca pe o ofensa. Nu scriu pentru el. Nu scriu decat pentru mine. Asa ca un exercitiu de memorie 🙂 Prin adolescenta era “la moda” sa ai un jurnal (si, binenteles, am avut si eu unul). Acum blogul e tot un soi de jurnal, dar pe care ti-l citeste oricine e interesat.

Ma bucura enorm faptul ca am un numar de cititori fideli carora de multumesc ca din putinul lor timp liber imi acorda si mie o farama in care citesc ceea ce imi trece prin minte. Si ma incurajeaza si ma fac sa cred ca nu sunt atat de dusa cu pluta pe cat imi inchipuiam eu 🙂

Va multumesc dragilor si sper sa vin mereu cu idei care sa va incante 🙂

 

 

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ben nu-mi citeste blogul

  1. Razvan says:

    Nici eu nu scriu pentru cineva anume, ci scriu pentru a-mi descarca nervii (atunci cand e cazul). Si mai pun si cate un vers, doua, cand imi mai aduc aminte de o melodie buna..
    Dar stiu ca am cititori fideli 😉

    The Big Brother 🙂

  2. Pingback: Premiu pentru blogul indragit « In jurul Kadiei

Leave a Reply

