Guilty pleasures

Citeam de dimineata pe blogul Mirunei Siminel o “spovedanie” a placerilor ei vinovate.

Prima reactie a fost “Aaaa, eu nu am asa ceva…..sau….stai asa….”

Si a inceput adancul proces de gandire (care de ceva zile functioneaza foarte greu din cauza caniculei).

Pai sa vedem cam ce ar fi…

– beau direct din sticla; si nu ma refer la sticle de 0.25, 0.33 sau 0.5, nuuuu vorbim de la 1.5 in sus. Motivatia mea este ca nu stiu de cat am nevoie si, decat sa pun prea mult in pahar si sa arunc, sau sa pun de mai multe ori mai bine beau din prima direct din sticla 🙂

– imi rod unghiile (din cand in cand). Totul incepe cu un coltisor mic crescut aiurea care ma scoate din minti si pe care il crontzanesc putin cu dintisorii…30 de secunde mai tarziu am 3 unghii lipsa 🙂 Este o placere vinovata de care incerc sa ma dezobisnuiesc de vreo 26 de ani…

– Ma uit la reality-show-uri… nu au nimic intelectual in ele, dar ma relaxaza teribil. BTW show-ul preferat este Keeping Up With The Kardashians

– Ma uit la emisiuni culinare. Ceea ce este un paradox avand in vedere ca bucatareala nu ma atrage DELOC

– (Cand nimeresc) ma uit la emisiuni de fitness/aerobic. E o adevarata delectare sa-i vezi pe aia cum transpira in draci in timp ce tu rontai pe nerasuflate o punga de chipsuri. (FYI – am fost si eu vreo luna la sala acum vreo 3 ani….a fost cea mai obositoare experienta din viata mea si nu a avut niciun rezultat)

– sa mananc din farfuria altora…din pura curiozitate

– ultima pe lista este o placere pe care o aveam cand eram mica…m-am dezvatat de ea, dar mi-o amintesc cu placere: ma uitam in geanta tatalui meu cand se intorcea de la munca si in ghiozdanul lui Razvan cand venea de la scoala. In geanta tatalui inteleg de ce mai uitam (mai gaseam cate ceva dulce pe care oricum il primeam chiar daca nu ma apucam de scotocit), dar nu inteleg ce gaseam asa fascinant in ghiozdan….

Cam atata…cred 🙂 Daca imi mai amintesc cate ceva voi face un update 🙂

Voi ce placeri vinovate aveti? Va provoc sa le impartasiti aici, pe blogurile voastre sau pe FB.

Pupici!

This entry was posted in Ina's tangled mind. Bookmark the permalink.

One Response to Guilty pleasures

  1. Pingback: jocurile copilariei « In jurul Kadiei

Leave a Reply

