Furnizorul de cacao

Pun pariu ca v-au zburat gandurile catre ciocolata si alte minunatii cu cacao in ele. Din pacate post-ul acesta nu e despre asta, ci despre “minunatul” meu furnizor de televiziune.

Nu stiu ce interese politice sunt la mijloc dar noua lor metoda de a difuza posturile TV si internetul este de tot rahatul.

Acum ceva timp au scos din grila postul Antena 2. Nu m-a afectat in niciun fel pentru ca nu ma uitam deloc la programele lor (cand mai dadeam din greseala peste emisiunea Confidential cu nesuferitul de Brancu si cu si-mai-nesuferita lui sotie imi venea sa sparg TV-ul).

De vreo 2 saptamani, pe site-ul Vplay (sunt o fana inraita recunosc!) nu mai pot deschide niciun film. De ce? Si azi ma intreb! Dar am citit pe nu stiu care blog ca nu este o greseala ci un lucru voit din partea RDS-RCS.

Ieri seara ce sa vezi? Deschid TV-ul si dau pe TLC (unul din foarte putinele canale pe care mai am rabdare sa le urmaresc). Cand colo TLC nu mai era ci postul britanic Travel. Am zis ca poate e o scapare, o defectiune, o eroare umana…. Intru pe site-ul RDS-RCS sa verific grila de programe. Binenteles ca nu mai aparea.

Pai bine dom’le, dar cu TLC-ul ce ati avut???

Bine macar ca in cateva saptamani ma mut, iar in noua locuinta voi avea alt frunizor de cablu!

Asadar, stimati reprezentati RDS-RCS sunteti niste nesimtiti. Iar politica voastra este de cacao (si nu din aia buna de facut ciocolata din ea!). Dar ce sa zic? Tineti-o tot asa….si sper ca foarte curand lumea va incepe sa-si inchida abonamentele daca parerea lor tot nu conteaza.

Ma duc sa-mi iau o inghetata ca m-am suparat! 😦

This entry was posted in Random stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

